Federació Catalana de Caça - Territorial de Girona
ACTIVITATS
CIRCULARS TERRITORIAL
COMPETICIONS.
NOTÍCIES
RECULLS DE PREMSA
Notícia · NOTÍCIES

POSICIONAMENT DE LA FEDERACIÓ RESPECTE NOU MÈTODE COMUNICACIÓ



Posicionament nou formulari

19/01/2026
S'aplica a tota la caça major excepte senglars

Des de la Federació Catalana de Caça volem fer-vos arribar el nostre posicionament en relació amb el nou sistema de comunicació telemàtica de les captures de caça major, implantat arran de la desaparició del servei telefònic del Cos d’Agents Rurals.

Considerem que aquest sistema no suposa un increment del control respecte al model anterior, sinó una adaptació necessària a eines més modernes, eficients i traçables, recordant que la normativa permet comunicar les dades fins a 24 hores després de la captura, fins i tot per mitjà d’un company o del president de la societat.

 Alhora, manifestem la preocupació pel creixement del furtivisme, especialment en espècies com el cabirol, i per aquest motiu plantegem tornar a consultar el col·lectiu de caçadors sobre la possible recuperació dels precintes físics oficials, així com la necessitat de consensuar amb l’Administració mesures alternatives per facilitar la comunicació a aquells caçadors amb dificultats tecnològiques.

En els propers dies rebreu una enquesta perquè ens pugueu fer arribar la vostra opinió. Us agrairem que la retorneu degudament emplenada, ja que les vostres aportacions són fonamentals per defensar els interessos del col·lectiu.



Posicionament FCC Major




<< Tornar